Vel framme

DSC01293 DSC01294
DSC01329 DSC01299 DSC01309 DSC01332DSC01368DSC01334 DSC01333 DSC01344DSC01342
DSC01336 DSC01356

Ja, nå har det plutselig gått over fra engelsk til norsk. Her sitter en stk. sliten jente (to slitne jenter? *hihi*) etter lang, men fin reise. Vi startet hjemmefra omkring åtte ettersom vi enda hadde et ærend før det bærte avgårde til flyplasssen. Og i denne settingen er det også viktig å nevne at jeg faktisk voknet klokka ett i natt (ja, tro det eller ei!), og har mer eller mindre vært våken siden. . . Men med denne reisa å se fram til, har denne kroppen klart å hente frem energi jeg ikke helt ante at jeg hadde på noen lager i dag. Og det har vært nødvendig! Fra flyet lettet fra Oslo og landet i München, har vi tatt toget innover mot sentrum av München før vi har hoppet på to ulike tog som skulle føre oss videre til Innsbruck. Vi var faktisk ikke framme ved hotellet før nærmere seks, så det var jammen meg bra det ikke var noe spesielt i Aksel sitt ferie- program for i dag! Men du og du, hvor mye fint vi har sett fra toget. Faktisk så mye fint at vi allerede planlegger en togferie rundt om i Europa når lille frø er kommet fram til verden :-) Reseigleden vår skal videreføres, og tipper at det ikke blir et så altfor vanskelig prosjekt å få gjennomført heller?

Vel fremme på hotellet vårt, Hilton Innsbruck, kom vi dessverre til et rom som ved et uhell hadde blitt tildelt oss uten at de hadde vasket siden sist gjest -og det var helt tydelig! Pga. den flotte utsikten var vi likevel litt triste når vi gikk tilbake til resepsjonen og sa at vi måtte ha et annet rom, men den følelsen viste seg å være forgjeves. På en, to, tre ble vi plutselig oppgradert til øverste etg. hvor utsikten ihvert fall skulle falle i smak og romstørrelsen skulle være betraktelig mye større enn planlagt! Så her sitter vi nå, etter å faktisk bare ha vært på hotellet helt siden vi skjekket inn. Det er egentlig ganske sjeldent at vi spiser på hotellet vi sover på, men i dag føltes ikke annet riktig. Så har vi vært tilbake på rommet og bare nytet utsikten. Og det gjør vi helt rett i, for i morgen starter reise- programmet til mister´n for fullt, og til det trenger vi begge å være fulladet! Fine mannen min som forresten fortjener all verdens skryt; min reiseplanlegger, økonom, kokk, personlige trener og motivator, pikkolo, veiviser og aller, aller beste sjelsvenn! ♥

Jeg får avslutte før det går over til mer kliss- snakk, men ville bare poengtere hvor godt det er å ha en god støttespiller når kroppen (les: hormonene) ikke helt spiller på lag med deg… :-) Håper kvelden hos dere er like fine! Oppdaterer med flere bilder i morgen, forhåpentligvis fra en utsikt enda høyere opp enn 14. etg! ;-)

PS:
If you´d rather prefer to read this blog in English- or in any other language other than Norwegian,
scroll down to the footer and select to your wishes on the dropdown menu of Google Translate. :-)